top of page

03-12, an

|

In Flow studija

Raktas į pažengusiųjų jogos pozas

5 - ių užsiėmimų ciklas, kuris atrakins duris į pažengusias pozas, kaip stovėsena ant galvos, špagatas, varniukas, karališkasis balandis ir rojaus paukštis.

Registracija uždaryta
Žiūrėti kitus renginius
Raktas į pažengusiųjų jogos pozas
Raktas į pažengusiųjų jogos pozas

Laikas ir vieta

2024-03-12 17:30 – 18:45

In Flow studija, Drobės g. 62, 45181 Kaunas, Lietuva

Apie renginį

🌟 Atraskite pažangių asanų paslaptis! Prisijunkite prie ypatingo dviejų su puse savaičių jogos užsiėmimų ciklo: Pažengusiųjų jogos pozos lengvai! 🌟

Varniuko poza 💫 Špagatas 💫 Stovėsena ant galvos 💫 Rojaus paukštis 💫 Karališkasis balandis

Leisimės į permainingą kelionę, kurioje nersime į pažangių asanų pasaulį, sulaužydami kliūtis ir paversdami šias įgalinančias pozas prieinamas visų lygių jogams! Kiekvienas šio išskirtinio ciklo užsiėmimas sutelks dėmesį į skirtingos pozos įsisavinimą, padėsiančią žingsnis po žingsnio pasiekti pilną asanų išraišką.

📅 Datos: kiekvieną antradienį ir ketvirtadienį (Kovo 5 - 19 d.)

🕒 Laikas: 17:30 - 18:45 val.

📍 Vieta: In Flow studija, Drobės g. 62, Kaunas

Užsiėmimų tvarkaraštis:

1️⃣ 1 savaitė (Kovo 5 d.,  antrad.): Varniuko pozos skrydis (Bakasana)

🌟Ar esi pasiruošęs/usi skristi? Varniuko poza, taip pat žinoma kaip Bakasana, yra pusiausvyros, jėgos ir drąsos išbandymas. Ši įgalinanti ant rankų balansuojanti poza ne tik ugdo kūno branduolio jėgą ir rankų raumenis, bet ir ugdo susikaupimą, ryžtą ir protinį tvirtumą. Varniuko asana kviečia išeiti iš komforto zonos, apkabinti nežinomybę ir išskleisti sparnus.

💡 Mokysimės variacijų ir modifikacijų, kaip varniuko pozą galėtumėte pritaikyti prie savo individualių galimybių ir gebėjimų.

2️⃣ 1 savaitė (Kovo 7 d., ketvirtad.): Špagatas (Hanumanasana)

🌟 Špagatas, dar žinomas kaip Hanumanasana, yra lankstumo, grakštumo ir vidinės jėgos įkūnijimas. Ši poza ne tik atveria dubens ir kojų raumenis, bet ir padeda paleisti dubens srityje susikaupusias emocijas. Su reguliaria praktika, kantrybe ir atkaklumu, netrukus pastebėsite, kaip lengvai ir maloniai ištirpsite špagato gelmėse.

💡 Gausite įvairius pratimus, kurie saugiai padės aktyvuoti kojų raumenis, juos ištempti ir palaipsniui atverti į pilną špagato pozos išraišką.

3️⃣ 2 savaitė (Kovo 12 d., antrad.): įvaldykite Stovėseną ant galvos (Sirsasana)

🌟 Esate pasiruošę apversti pasaulį aukštyn kojom ir patirti pasaulį iš visiškai kitos perspektyvos? Stovėsena ant galvos, taip pat žinoma kaip Sirsasana, yra apverstų pozų karalius, įkūnijantis jėgą, pusiausvyrą ir vidinį susikaupimą. Ši poza ne tik ugdo neįtikėtiną viršutinės kūno dalies jėgą ir kūno branduolio stabilumą, bet ir proto aiškumą bei vidinės ramybės jausmą.

💡Išmoksime stovėsenos ant galvos pagrindų, atliksime jėgos pratimus, kurie ugdo jėgą bei stabilumą, atrasime saugius būdus įeiti į pozą be traumų ir veiksmingas strategijas, kaip įveikti baimę.

4️⃣ 2 savaitė (Kovo 14 d., ketvirtad.): pakilimas į Rojaus Paukštę (Svarga Dvijasana)

🌟 Pasiruoškite išskleisti sparnus ir pakilti į Rojaus paukščio pozą! Ši asana, dar žinoma kaip Svarga Dvijasana, yra žavinga jėgos, lankstumo ir grakštumo sintezė. Ši giliai klubus atverianti poza įkūnija didingą paukščio skrydį atrandant balansą ant vienos kojos.

💡 Atrasime kūrybingus jogos asanų perėjimus, kad sklandžiai integruotume dubenį atveriančias pozas į kasdieninę jogos praktiką.

5️⃣ 3 savaitė (Kovo 19 d., antrad.): Karališkasis Balandis (Eka Pada Rajakapotasana)

🌟  Karališkoji balandžio poza, taip pat žinoma kaip Kapotasana, yra širdį ir dubenį atveriančios palaimos ir vidinės jėgos įkūnijimas. Ši karališka poza ne tik ištempia klubų lenkiamuosius, keturgalvius raumenis, bet ir kviečia atverti plačiai širdį, kaklą ir pečių juostą ir pasiduoti, paleisti ir pakilti į visapusišką autentišką savo išraišką.

💡 Atliksime dinamiškus širdies ir dubens atvėrimo pratimus ir sudėsime į praktiką, kuri leis pajusti komfortą ir lengvumą šioje giliai atveriančioje pozoje.

Investicija:

💰 Vienas užsiėmimas: 15 eurų

💰💰 Visas užsiėmimų ciklas: 64 eur.

Šis užsiėmimų ciklas yra galimybė pagilinti savo praktiką, ugdyti jėgą ir lankstumą ir užmegzti ryšį su savo kūnų ir įgalinti save pažengusiųjų pozose. Nesvarbu, ar esate patyręs praktikas, ar naujokas pažangių asanų srityje, visi kviečiami prisijungti prie mūsų šioje įgalinančioje kelionėje ir kartu pakelti savo praktiką į naujas aukštumas.

🌟 Šioje kelionėje jus lydės jogos ir sveikatingumo trenerė Kristina, kurios aistra yra įgalinti kitus atskleisti visą savo potencialą ant kilimėlio ir už jo ribų! Turėdama ilgametę patirtį ir giliai suvokdama kūno ir proto ryšį, Kristina kiekvienam užsiėmimui suteikia unikalų jėgos, lankstumo, malonumo ir išminties derinį. Jos dinamiškas mokymo stilius ir užkrečianti energija įkvepia studentus peržengti savo ribas, priimti iššūkius ir kilti į naujas praktikos aukštumas. Būdama atsidavusi praktikė, Kristina iš savo patirties žino jogos galią įgalinti, transformuoti ir pažadinti dvasią. Nesvarbu, ar esate patyręs jogas, ar tik pradedate savo kelionę, Kristina sutinka jus ten, kur esate, su supratingumu, padrąsinimu ir nuožmiu įsipareigojimu jūsų augimui ir evoliucijai. 🧘‍♀️💫🔥

Rezervuokite vietą sau šiandien ir išlaisvinkite savo tikrąjį potencialą ant kilimėlio! Susisiekite su mumis adresu manojogaonline@gmail.com, ar registruokitės šiame puslapyje kad užsitikrintumėte savo vietą šioje transformuojančioje jogos kelionėje. Iki pasimatymo ant kilimėlio! 🧘‍♀️🌟🧘‍♂️

Bilietai

  • Vienas užsiėmimas 19 d.

    Karališkasis Balandis (Eka Pada Rajakapotasana)

    15,00 €
    Pardavimas baigtas

Iš viso

0,00 €

Bendrinti šį renginį

bottom of page