Meditacijos vidinei ramybei palaikyti ir išsilaisvinti nuo nerimo ir baimės

Labas, mielas drauge!

Šis meditacijų albumas yra sukurtas tiems, kuriuos kamuoja nuolatinis nerimas ir baimė dėl ateities. Tiems, kurių nepalieka negatyvios, įkyrios mintys. Tiems, kurie jaučia didelę įtampą ir negali atsipalaiduoti. Tiems, kurie nori daugiau ramybės savo gyvenime.

Čia rasite aštuonias meditacijas, kurios padės nusiraminti, sugrįžti į savo kūną, nuraminti mintis, pajusti savo kvėpavimo galią, jausti saugumo jausmą ir išbudinti vidinę šviesą.

Mėgaukis šiais garso įrašais ir klausyk jų taip dažnai, kaip tavo širdis prašys.

Čia rasi:

RYTO MOTYVACIJA

Padrąsinanti ir skatinanti ryžtą meditacija padės teigiamai nusiteikti dienai ir pradėti ją su motyvacija.

PAGALBOS! AŠ JAUČIUOSI BEVILTIŠKAI

Kai tik puoli į neviltį, klausyk šios meditacijos kaip priminimo, kad šis nerimo jausmas praeis. Ši meditacija pažadins viltį ir suteiks palaikymo.

POZITYVIOS AFIRMACIJOS

Kartok šias afirmacijas pakeisti savo emocijas ir pakelti savo vibracijas. Žodis turi jėgą, pakeisk savo vidinį dialogą į teigiamą.

KVĖPAVIMO PRAKTIKA

Kvėpavimas yra tiesiogiai susijęs su mūsų nervų sistema. Pakeisk kvėpavimą ir tavo vidinė būsena pasikeis. Pereik iš kaukis ar bėk būsenos į atsipalaidavimo būseną.

GILUS ATSIPALAIDAVIMAS

Šią meditaciją geriausia atlikti vakare ir pasiruošti giliam nakties miegui. 

BESĄLYGIŠKAS PASITIKĖJIMAS VISATA

Baimė ir nerimas gimsta iš nesaugumo ir atsiskyrimo jausmo. Pajusk, kad visa visata tave palaiko ir tavimi rūpinasi.

TU NESI TAVO MINTYS

Tavo mintys nenusako kas tu esi. Įkyrios, nagatyvios, nerimą keliančios mintys yra vienas nemaloniausių nerimo simptomų. Šios mintys dažniausiai sukasi apie kontrolės praradimą ar apie gręsiančius pavojus. Šios mintys yra tokios baisios, kad tu net gali pradėti dvejoti savo mentaliniu stabilumu. Daugybė žmonių patiriančių nerimą susiduria su ramybe neduodančiomis mintimis. Turi suprasti, kad tavo mintys neatspindi tavo realaus aš. Tu nesi tavo mintys ir tu netapsi savo mintimis. Šios mintys yra išauktos ir sukurtos streso hormonų ir nieko daugiau. Tai yra nervinė įtampa sujungta su tavo lakia vaizduote. Aš. noriu tau patvirtinti, kad ir kokios mintys tave kamuotų, su tavimi yra viskas gerai!

Tau nereikia bėgti nuo minčių, bet priimti jas ir leisti joms būti ir praeiti. Kuo mažiau sureikšmini savo mintis, tuo mažiau jos tau turi įtakos.

DĖKINGUMO MEDITACIJA

Dėkingumas kuria stebūklus ir tai yra pats greičiausias ir efektyviausias būdas pakeisti savo vidinę būseną.

BONUS! SAVIREFLEKSIJOS KLAUSIMAI

Pažvelk į save keturiuose lygmenyse.

KŪNAS: Sutelk dėmesį ties kūnu, pažvelk į savo gyvybingumą ir fizinę realybę. Kas yra ką norėtum pakeisti? Kas kūnui suteiktų daugiau balanso?

EMOCIJOS: Pažvelk į savo emocijas. Sutelk dėmesį į širdies centrą, ties savo emociniu kūnu. Pažvelk į savo santykius su kitais ir svarbiausia į santykius su savimi. Ar tu esi atjaučiantis(-i) ir mylintis(-i)? Ar žvelgi į save mylinčiomis akimis? Kai pažvelgi į savo emocijas, jausmus ir santykius, kas iškyla juose, ką norėtum pakeisti? Kas padėtų atnešti daugiau harmonijos ir aiškumo šioje srityje? Kokie įsitikinimai, įpročiai ar žmonės neatneša tau gerovės? Ką norėtum paleisti į tamsą, prieš keliaujant į šviesą?

MINTYS: Perkelk dėmesį į protą, kur gyvena intelektas, mąstytojas, kur girdime intuicijos aidus, kur interpretuojame ir kuriame istorijas. Mąstytojas, kuris bendrauja su mumis, mums aiškiai kalba, kuris sprendžia problemas ir supranta dalykus. Kokios mintys dažniausiai sukasi tavo prote, kurias norėtum pakeisti? Kokias mintis ir istorijas norėtum atnešti į šviesą ir jas paleisti?

DVASIA: Atsigręžk į savo sielą. Tai yra tavo dvasingumas, tavo tikėjimas, ryšys su aukštesniąja visatos energija, ryšys su savimi ir visa žmonija, ryšys su visa kūrinija. Ką norėtum paleisti šiame lygmenyje? Kas sulėtina tavo augimą ir neleidžia judėti į priekį?