© manojoga 2019

HATHA JOGA

PRADEDANTIESIEMS

Hatha joga yra klasikinė joga, iš kurios atsirado kiti modernesni jogos stiliai. Sanskrito kalboje Hatha reiškia „jėga“, „galia“. Apie kvėpavimo pratimų technikas yra randama budistų ir hinduistų raštuose parašytų pirmame amžiuje, tačiau klasikinė joga išsivystė tik penkioliktame amžiuje, kuri apėmė asanas (pozos), pranayama (kvėpavimo pratimai), mudras (rankų gestai), mantrų giedojimą, bandhas (energetinis raumenų sutraukimas) ir meditaciją.

 

Hatha joga tai šiuolaikinės jogos pradininkė. Pamoka dažniausiai susideda iš trijų dalių: pranajamos (kvėpavimo pratimų), asanų (fizinių pratimų) ir shavasanos (atsipalaidavimo). Hatha joga yra statiška, todėl puikiai tinka pradedantiesiems. Taip giliau įeinama į jogos praktiką ir palaipsniui išmokstama kaip taisyklingai atlikti jogos pozas.

Jeigu išbandę Hathą jogos pamoką jaučiate, kad ji jums per lengva ar per daug statiška, nenusiminkime – yra labiau dinamiškų jogos stilių, kaip Vinjasa joga, tad išbandykite

Joga yra kur kas daugiau negu kūno treniravimosi būdas. Šie pratimai peržengia fiziologines kūno pozų ribas – tai proto, sielos ir kūno praktika. Žodis joga reiškia „jungtis“. Ši praktika siekia sujungti kūną ir protą. To pasiekti padeda trys jogos komponentai: kvėpavimas, pozos ir meditacija.

 

Asanos arba pozos, - labai konkreti jogos praktikos dalis. Jų esama šimtai. Dar vienas labai svarbus elementas – pranayama, arba kvėpavimo pratimai. Jogos pamokoje pastebėsite, kad kiekviena poza turi savitą pavadinimą. Kiekviena poza turi sanskrito pavadinimą ir jo vertimą į lietuvių kalbą. Palaipsniui pradėsite atpažinti jogos pozas pagal jų pavadinimus ir taip lengviau žinosite kokią pozą atlikti. 

 

Joga yra labai naudinga tiek fizinei, tiek emocinei sveikatai. Praktikuodami jogą, galime pagerinti laikyseną, pusiausvyrą, lankstumą ir jėgą. Treniruodami raumenis stiprinsime atkaklumą ir ištvermę. Praktikuodami jogą paskatiname kūno metabolizmo procesus, sustipriname valią, pakeliame sąmoningumą. 

Užsiimdami joga, norėsite sutelkti dėmesį į savo judesius ir kvėpavimą, todėl geriausia rinktis patogius, aptemptus, bet kūno judesių nevaržančius rūbus. Jogai nereikia specialios avalynės, joga rekomenduojama daryti basomis. Jeigu jaučiate diskomfortą galite avėti kojines.

Į užsiėmimą ateikite 10-15 min anksčiau, kad turėtumėte laiko pasiruošti, susipažinti su aplinka.

Prieš jogos praktiką nevalgykite arba tik lengvai užkąskite, nerūkykite ir nevartokite svaigalų.

Nenaudokite stiprių kvepalų.

Užsiėmimo metu telefoną išjunkite ar užtildykite garsą.

Hatha joga pradedantiesiems vyksta kiekvieną antradienį 19.30 - 21.00 val. Registracija yra būtina. Jeigu turite klausimų parašykite pašto adresu info@manojoga.lt, arba tel. nr. 863629708 (Kristina)
Atsiskaitymai už jogos užsiemimus atliekami banko pavedimu.

*Pirma pamoka nemokama!